Torsdag 2. oktober ble det for første gang avholdt et halvårs infomøte for Velets medlemmer. Overraskende mange møtte opp og det var god stemning i Storesal.
Velets leder informerte om saker styret har jobbet siste 6 måneder og hvilke utfordringer de har støtt på.
Til slutt ble det stilt en del spørsmål fra salen.